سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 توهین نانسی اجرم به تمامی ایرانیان - موسسه فرهنگی هنری نوای علی اکبر(ع)

توهین نانسی اجرم به تمامی ایرانیان

چهارشنبه 86 مرداد 3 ساعت 4:10 صبح

توهین نانسی اجرم خاننده ی لبنانی (که قول داده بود

هرچی در این راه در میاره کمک به لبنان کنه)به تمامی

ایرانیان



با آی پی هایی از ایران سایت نانسی عجرم دات کات چنین بالا می آید

«این درخواست از نانسی عجرم است. شما اجازه ورود به سایت رسمی نانسی را ندارید چون از کشور کثیف (ایران) هستید. بنابراین بروید و دوباره تلاش نکنید»
این جمله تحریک آمیز که ظاهرا هر ایرانی را می تواند هیجان زده کند هم توانسته بود خیلی زود موج تازه ای را راه بیاندازد. برای همه جالب بود که امتحان کنم، اتفاق کاملا درست بود.

اگر شما با آی پی هایی از ایران وارد سایت شوید با این پیام رو به رو خواهید شد که به نظر خیلی دور از عقل هم می آید. نانسی جزو خوانندگانی است که در ایران به هر حال طرفدارانی دارد. او حتی در نوروز 1385 به همراه خواننده ایرانی، «شهرام صولتی» برنامه ای ویژه در دبی برای ایرانی ها اجرا کرد و این کار به نظر منطقی نمی آمد که بخواهد چنین پاسخی به علاقه مندانش در کشوری مثل ایران بدهد. با کنکاشی در موتور های جستجوگر با موجی از طومارها و بد بیراه هایی مواجه شدم که به این خانم حواله شده بود. حتی بعضی از گروه های یاهو در صدد نوشتن یک نامه اعتراض آمیز برای Petition Online بودند.


سایت نانسی عجرم دات کام برای کاربران خارج از ایران

به نظرم بالا آمدن چنین صفحه ای نباید چندان منطقی باشد. در وب سایت های رسمی برخی خوانندگان به مراتب مشهور تر دیده شده که در مدت زمانی برای بازدیدکنندگان ایرانی، حتی زبان فارسی را هم گذاشته اند.

به هر حال با استفاده از نرم افزار هایی که آی پی را تغییر می دهد وارد سایت شدم. سایتی با طراحی ضعیف
توسط شرکتی که من هرچه جستجو کردم مشخصات بیشتری از آن نیافتم با سبک و سیاقی کاملا ناشیانه که فقط قسمت گالری عکس و بخش نظر خواهی آن فعال بود. در این قسمت هم فقط شما با انواع فحش هایی که حاکی از خشم بازدید کنندگان ایرانی این سایت بود مواجه می شوید.

اگرچه بر اساس قوانین جهانی و RIPE
در اینترنت این خواننده می تواند تقاضای مسدود شدن چنین سایتی را داشته باشد اما گذراندن این مراحل نیز مستلزم پیگیری و صرف هزینه است و البته باید دید این تأثیر منفی که ما از آن صحبت می کنیم آیا برای نانسی عجرم نیز اهمیت دارد؟



نوشته شده توسط : هیئت متوسلین به حضرت علی اکبر(ع)

نظرات ديگران [ نظر]